Archiv článků

5. Den Čtvrtek

11.07.2020 21:40
  Pátý den měli členové našich čtyř expedic náročný, protože se snažili dohnat cestovní skluz díky včerejšímu počasí, a tak si dali za cíl navštívit rovnou čtyři země. Indii, Indonésii, Nový Zéland a  Austrálie. Jako první na expedice čekal úkol v podobě první hry ,,Čajové plantáže”, kde...

4. Den Středa

10.07.2020 15:27
Nadšení z počasí předchozích dní dnes velice rychle vyprchalo. Přeháňky se honili celý den a zkomplikovali nám tak program na celý den, ale i tak se expecím podařilo navštívit další zem to nepál. Dopoledne jsme ještě zůstali v Číně a po snídani ve chvíli kdy přestalo pršet, jsme zahráli hru...

3. Den Úterý

09.07.2020 10:32
3.Den úterý   I když noc byla chladnější a trošku nám sprchlo, ráno nás vytáhlo z pelíšků rozzářené sluníčko, které nás doprovázelo celý den. Dnes naše expedice čekalo navštívit další tři země a to Rusko,Čínu a Japonsko. Na snídani si děti pochutnaly na japonské rybí pomazánce s názvem ,,Hledá...

2. Den Pondělí

07.07.2020 17:07
2. Den Pondělí   Jak už jsem nastínil v nedělním zápisu, děti se po probuzení, ranní hygieně, rozhýbání, protažení a vydatném snídani pustily do montování svých ďábelských strojů z dílů, které získaly v celotáborové hře předešlý den. Každá expedice si svého trabanta vyšperkovala do posledního...

1. Den neděle

07.07.2020 00:00
Nedělní den nám do chřibských lesů přinesl nejen krásné slunečné počasí, ale i hromadu prťavých návštěvníků. Spoustu z nich jsme poznávali ze společných dobrodružství minulých ročníků, ale bylo mezi několik nových rozzářených tváří. Všichni….. malí, velcí, staří, mladí, ušatí i hezcí, praštění,...

Info k táboru 2023

02.01.2020 14:30
LETNÍ TÁBOR 2023   ,, BRADAVICE - ŠKOLA ČAR A KOUZEL V ČELOŽNICÍCH "   Ahoj kamarádi a kamarádky, ačkoliv se to zatím nezdá, velké prázdniny se blíží mílovými kroky a s nimi také letní tábor, kde společně strávíme třináct dní plných her, legrace a dobrodružství. Letošní tábor bude...

14. Den

13.07.2019 20:45
Robinsonův Deník, Zápis 14. den Sobota 13. 7. 2019   A je to tady! Poslední den na našem Robinsonově ostrově. Ráno nás sice probudil mírný déšť, ten však během snídaně pomalu ustál. Trosečníci si zabalili poslední věci, dopodepisovali si navzájem svá nová trika a již netrpělivě vyhlíželi své...

13. Den

13.07.2019 20:41
Robinsonův Deník, Zápis 13. den Pátek 12.7. 2019     Předposlední ráno, předposlední snídaně, po ní poslední hra před posledním obědem. Jelikož nám nepřálo počasí, poslední hra o imunitu se odehrála v jídelně v suchu. Kmeny dostaly stejný počet písmen. Každé písmeno mělo jinou bodovou...

12. Den

13.07.2019 20:39
Tábor nám vrcholí, zbývá už jen den a půl, ve kterých se dají ještě získat nějaké ty kalorie, a tak zahýbat pořadím umístění kmenů v celo - táborovce. Pro odlehčení napjaté bojové atmosféry jsme začali bojovkou s názvem fazolačka, která nebyla bodována. V této hře byli postaveny všechny kmeny...

11. Den

13.07.2019 12:02
Robinsonův Deník, Zápis 11. den Středa 10.7. 2019     Trosečník se potýká s řadou každodenních nástrah, které si nevybírá. Spíš to vypadá, že nástrahy si vybírají jeho. Jednou takovou, o které se příliš nemluví, je takzvaný „řídký případ s hustým běháním“. Nelekejte se! Narážím na...